2018-10-02 21:22:51

Zimnica kroz osjetila 2.a

Učenici su teško shvaćali što je to zimnica te je učiteljica došla na ideju kako bi bilo jako dobro pripremiti jedan zanimljiv sat u kojem će učenici kroz različita osjetila moći spoznati što je to zimnica. 

Učenici su toga dana bili podijeljeni u tri skupine. Jedna je skupina igrala Memory u kojemu je cilj bio povezati pravo i odgovarajuću dužnost. Druga je skupina na tabletu tražila primjer zimnice, a treća je kušala vrste zimnica koje je donijela učiteljica. Sve su tri grupe prošle sve zadatke. Učenici su bili podijeljenog mišljenja oko najboljeg dijela sata pa su tako najčešće spominjali kušanje zimnica i memory. Zanimljivo, korištenje tableta nitko nije naveo kao najzanimljivije. Štoviše, nisu se dobro snalazili na istomu iako su svi rekli da igraju igrice na tabletima, mobitelima ili računalima. Zaključili smo da je puno važnije znati naći informacije na internetu nego igrati igrice. Memory je dobro poslužio za uvježbavanje prava i dužnosti. Kušanje zimnica najviše nam je otkrilo. Tko zna rezati, mazati kruh, tko što voli ili ne voli, znamo li izreći što je kakvog okusa.... Zanimljive stvari doznali smo u ne baš puno vremena, svega dva školska sata. Svaki je učenik na papiru pojedine zimnice označio sviđa li mu se zimnica ili ne. Nadamo se da ćemo što prije na matematici uhvatiti vremena i analizirati dobivene podatke. Ipak, po izrazima lica na fotografijama moći ćete vidjeti da su neki okusi bili jako ljuti, neki jako kiseli, neki novi i neobični. Naučili smo da poslije jela trebamo počistiti stol i oprati posuđe. Dečki su se okušali u raspremanju i brisanju stola dok su cure oprale pribor. Također, naučili smo da trebamo mazati manje količine kruha kako ne bismo poslije morati bacati ono što ne možemo pojesti. Nema boljeg načina od iskustvenog učenja, kažu. Mi smo se dobro zabavili i svašta novo naučili. Hoćemo li to znanje usvojiti i primijeniti, vrijeme će pokazati. 

 

 


Osnovna škola Nikole Andrića Vukovar