2016-02-25 13:14:25 Bolest 8 učenika izaziva mjere- PLANOVI PLOČE I ZADAĆE Od 11 učenika koliko ima u razredu, 8 ih je bolesno i nije od danas na nastavi. Šaljem ovotjedne planove ploče i zadaće. PODSJETNIK RODITELJA KADA JE DIJETE BOLESNO: Ne možete dozvoliti da dijete koje je bolesno i nema ga dugo u školi kod kuće ne radi ništa. Redovito izmjenjujte i zapisujte od nekog domaće zadaće i školski rad. Djetetu je previše prepisivati tjedan dana u komadu nakon što se vrati u školu. Osim toga jako mu fali izostanak iz škole ako kod kuće ništa ni ne pogleda. Djeca se vrate izgubljena. Neka dijete po povratku ima sve što treba u bilježnicama, knjigama i RB i neka uči kod kuće.Lektira za 3.mj im je Čarobnjak iz Oza. Neka krenu čitati da stignu do kraja na vrijeme. Zadaci za lektiru su sljedeći: 1. PROČITATI ROMAN ČAROBNJAK IZ OZA 2. NAPISATI NASLOV I AUTORA 3. DOK ČITA DIJETE TREBA VODITI BILJEŠKE TIJEKOM ČITANJA U BILJEŽNICU ZA LEKTIRU GDJE ĆE KAKO ČITA ZAPISIVATI NAJBITNIJE U POJEDINOM POGLAVLJU KNJIGE .DAKLE, NAPISAT ĆE NASLOV POGLAVLJA I CRTICE BILJEŠKI . UČENICI SU UPOZNATI KAKO SE TO RADI PRILIKOM LEKTIRE VLAK U SNIJEGU 4. NAKON ČITANJA UČENIK ANALIZIRA DJEČJI ROMAN 5. VRSTA DJELA- 6. TEMA ROMANA- 7. MJESTO RADNJE- 8. VRIJEME RADNJE- 9. GLAVNI LIKOVI I NJIHOV VANJSKI IZGLED I UNUTARNJE OSOBINE- 10. SPOREDNI LIKOVI- 11.PORUKA ROMANA- 12. NAPIŠI JEDNOG LIKA S KOJIM SI SE POISTOVJETIO I OBJASNI U ČEMU? ŠTO SE RADILO OVAJ TJEDAN ENGLESKI JEZIK-23.2.2016. DZ- 25.2.2016. UČENICI SU RADILI NA SATU S KNJIGAMA, ALI NISU NIŠTA PISALI U BILJEŽNICE. ISPUNJAVALI SU RADNU BILJEŽNICU, STR. 56. MISLIM. HRVATSKI JEZIK- 22.2.2016. IMALI SMO BLOK SAT ZA OBRADU LEKTIRE. JEDAN SU SAT UČENICI PISALI PISANU PROVJERU, A DRUGI SMO SAT RADILI U GRUPAMA ZADATKE I ANALIZIRALI ZAJEDNO JEDNU PJESMU ONO ŠTO UČENICI TREBAJU IMATI ZAPISANO I BILJEŽNICI: MIŠEVI I MAČKE NAGLAVAČKE LUKO PALJETAK -ZBIRKA ŠALJIVIH PJESAMA ZA DJECU JEDNA JE MAČKA MNOGO JELA TEMA: NADMETANJE MAČKE I MIŠA KITICA: DEVET STIHOVI: NEJEDNAK BROJ STIHOVA RITAM: PONAVLJANJEM (ali ovako jadna, ali ovako gladna.... ), NABRAJANJEM (grašak i brašno,sarme i čvarke....) I IZMJENOM KRATKIH I DUGIH STIHOVA (i opet ga je pojesti htjela, ali ovako jadna)
UČENICI KOJI SU BILI PRISUTNI NISU ZNALI ŠTO JE RITAM. OBAVEZNO JE SVE POJMOVE IZ KNJIŽEVNOSTI UČITI IZ KNJIGE I BILJEŽNICE. 24.2.2016. DJEČJI FILM
STAVILA SAM I PRAZAN PAPIR. MOŽETE GA OVAKO ISPRINTATI PA POPUNITI, A MOŽETE I OSTAVITI PRAZNO DA UČENIK MOŽE ZALIJEPITI JER SAM JA ISPRINTALA I ZA NJIH VEĆ. DJEČJI FILM I OVO TREBAJU NAUČITI IZ KNJIGE I BILJEŽNICE. DZ JE I RB - DJEČJI FILM 25.2.2016. UČENICI SU ČITALI PETAR PAN- ULOMAK IZ KNJIGE. ZAPISALI U BILJEŽNICU BITNO, DOBILI DIJELOE SLAGALICE SA ZVONČICOM. SLAGALI, ZALJEPILI I OBOJILI PO ŽELJI. NAKON TOGA KRENULI SU PISATI, A TREBAJU DOVRŠITI KOD KUĆE OPIS ZVONČICE. ZVONČICU OPISUJU PREMA TOMU KAKO SU JE OBOJALI I KAKO IZGLEDA. OSOBINE ZVONČICE SAMI BIRAJU. ZAMIŠLJAJU SVOJU ZVONČICU. U PRIJEVODU- OPISUJU LIK ZVONČICE. TREBAJU PAZITI DA OPIS BUDE BOGAT I DA SAZNAMO DOSTA O ZVONČICI- VANJSKI IZGLED, UNUTARNJE OSOBINE, ČIME SE BAVI, ŠTO VOLI, S KIM SE DRUŽI ITD. ŠALJEM I PRAZNO DA MOŽETE ISPRINTATI. DJECA MOGU SAMA IZREZATI DIJELOVE SLAGALICE I SLOŽITI TE OBOJITI I IZVRŠITI DALJE ZADATAK. AKO NE MOŽETE ISPRINTATI DJECA TREBAJU NACRTATI I OBOJITI TE IZVRŠITI GORE NAVEDENI ZADATAK. PETAK- VJEŽBALI SMO I PROVJERAVALI ČITANJE PETRA PANA. PONAVLJALI SMO DJEČJI FILM. U PON ĆE BITI USMENO PITANI DJEČJI FILM- UČITI IZ KNJIGE I BILJEŽNICE. MATEMATIKA ZADAĆA - LEKCIJA POD ISTIM IMENOM U KNJIZI 24.2.2016. RJEŠAVALI SMO DO BRAVO. DZ- RB POD ISTIM NASLOVOM-STR. 70 (AKO NISU OD PRIJE RIJEŠITI STRANICU 69.) 25.2.2016. OVAJ PRVI ZADATAK ISPOD BRAVO RJEŠAVALI SMO OVE ZADATKE U BILJEŽNICU. ŠTO NISU STIGLI ZA DZ. PETAK: Radili smo pisano diljenje dvoznamenkastog broja jednoznamenkastim brojem. Nisam uslikala ničiji školski rad. Usmeno smo gledali primjer iz knjige, pročitali postupak rada te su učenici sami zapisali primjere u bilježnicu. Za dz imaju knjigu za riješiti. u bilježnicu zapisati školski rad, datum, naslov, primjer i postupak rješavanja. ostale zadatke mogu riješiti sve u knjizi. PRIRODA I DRUŠTVO- U UTORAK SMO PISALI ISPIT ZNANJA KOJI ĆE SVI PISATI KADA SE VRATE. NEKA DOBRO NAUČE SVE IZ BILJEŽNICE I KNJIGE, ALI I KAKO SE SNALAZITI NA VREMENSKOJ CRTI. U ČETVRTAK SMO RADILI MOJA ŽUPANIJA. UČENICI SU SAMI TREBALI PROČITATI IZ KNJIGE I ZAPISATI U BILJEŽNICU NAJVAŽNIJE. JA SAM IM ISPRINTALA KARTU SA ŽUPANIJAMA KOJU ĆU IM DATI KAD DOĐU U ŠKOLU. ZATO NEKA SI OSTAVE MJESTA DA JE MOGU ZALIJEPITI. UČENICI TREBAJU NAUČITI GDJE SE KOJA ŽUPANIJA NALAZI JER ĆE DOBITI SLIJEPU KARTU S OZNAČENIM ŽUPANIJAMA, A ONI ĆE UPISIVATI NAZIVE. ZA DOMAĆU ZADAĆU IMAJU IZ KNJIGE ODGOVORITI NA ČETIRI PITANJA I RIJEŠITI ISPOD ZADATAK U KOJEM TREBAJU ISTRAŽITI KAKO JE NAŠA ŽUPANIJA DOBILA IME. GK- UČILI SMO PJESMICU TEKLA VODA KARAŠICA I SLUŠALI SMO B. SMETANA-VLTAVA. U KAJDANKU TREBA ZAPISATI: PJEVANJE:TEKLA VODA KARAŠICA, SLAVONIJA SLUŠANJE: BEDRICH SMETANA-VLTAVA IZVOĐAČ: ORKESTAR
|
Osnovna škola Nikole Andrića Vukovar |