Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Naši su učenici prošli kroz zanimljiv projektni tjedan naziva Pogled u svijet pokusa. U projektu smo imali i gošće predavačice: nastavnicu Natašu Bek i učiteljicu engleskog jezika Mirelu Dješku.
Naš smo pogled u svijet pokusa započeli još u 3.mjesecu kada smo kroz nastavu prirode i društva obradili nastavnu temu Vode te sata razrednika s kojim smo u korelaciji obilježili Dan voda. Ove smo godine sami donijeli pribor i prikazali pokuse. Bili smo pravi mali znanstvenici.
Vodeni vir
Nastavili smo projekt Pogled u svijet pokusa nastavnom temom Energija gdje smo spomenuli i energiju vjetra, sunca, vode....
ELEKTRIČNA ENERGIJA I MAGNETIZAM
S nastavnicom Natašom Bek obradili smo nastavnu temu Električna energija. Naučili smo: da struja nije isto što i energija, da energija ne nestaje nego se pretvara iz jednog oblika u drugi, što je strujni krug, da se jednostavan strujni krug sastoji od trošila, žica i baterije, a onaj složeniji sadrži i sklopku, da će svjetiljka zasvijetliti kada je strujni krug zatvoren, da se istoimeni polovi magneta odbijaju, a raznoimeni privlače....
Izradili smo u parovima jednostavan strujni krug. Bilo je to poprilično jednostavno za većinu učenika. Uz to smo saznali da naša metalna šiljila ipak nisu u potpunosti metalna.
Problemi su počeli kada je nastavnica dodala sklopku. Ipak, neki su učenici bez problema uspjeli i taj strujni krug zatvoriti.
Nakon strujnih krugova pozabavili smo se magnetima. Bilo je vrlo zabavno uočavati kako moramo okrenuti magnet prema magnetu na autiću kako bi se autić gibao naprijed, a ne nazad. Uočili smo da obični metal, iako nalik na magnet, nema polove.
Spomenuli smo naravno i to da struju treba štedjeti te da se ne smijemo igrati s utičnicama koje su jako opasne.
SNAGA VJETRA I VODE
Na satu engleskog jezika, u korelaciji sa satom likovne kulture, izradili smo vjetrenjače koje koriste energiju vjetra te vodenice koje koriste energiju vode. Naučili smo da se vjetrenjača na engleskomu jeziku kaže windmill, a vodenica watermill. Tu su još i modeli strujnih krugova koje smo izradili uz pomoć različitog materijala. Već se sami znamo snaći.
Prezentacija projekta bit će u tjednu od 23.5.-27.5., a izrađeni modeli bit će stavljeni na stol ispred učionice.
Hokus, pokus - nestajemo do sljedeće godine