Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici razredne nastave, ali i cijele škole, obilježili su dana 22.2.2017. Dan ružičastih majica. Kroz integrirani dan pričali su o različitim vrstama vršnjačkog nasilja te su upozorili na to da je uz fizičko nasilje još veće ono psihičko/verbalno nasilje. Kroz radionice su izradili i brojne radove koje možete pogledati na fotografijama na linku OPŠIRNIJE.
1.a
Učenici 1.a razreda sa svojom su učiteljicom popričali o nekim situacijama u kojima se oni osjećaji loše, a koje predstavljaju nasilje. Crtežima su to popratili i dogovorom odlučili da će se truditi da takvih događaja bude što manje.
2.a
Učenici 2.a razreda izradili su plakat u obliku majice na koji su ispisali u srcima poruke protiv nasilja.
3.a
Učenici 3.a razreda pričali su o nasilnom i nenasilnom ponašanju te su izradili plakat kao podsjetnik. Također prigodno su se obukli i načinili plakat u obliku majice koji su okrasili cvjetićima s porukama protiv nasilja.
4.a
Učenici 4.a razreda izrađivali su origami majice i pisali poruke protiv nasilja među djecom.
4.c
Učenici 4.c razreda prošli su radionicu "Ne rugaj se". Kroz priču Rastrgano srce suočili su se s brojnim vrstama nasilja te su svakim spomenutim nasilnim ponašanjem otkinuli jedan dio srca s ploče. Shvatili su da tako i svako nasilje utječe na ljude. Izradili su plakat Stop nasilju na koji su stavili toplu dugu gdje se nalaze lijepi osjećaji uzrokovani dobrim ponašanjem te hladnu dugu u kojoj su ružni osjećaji uzrokovani lošim ponašanjem, a za koji mališani 4.c nude ljepša rješenja problema.