Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Čaju se pripisuju čarobna svojstva jer nas zimi može zagrijati, a ljeti, kada nam je vruće, rashladiti, može nas oraspoložiti kada smo tužni, umiriti kada smo nemirni ili pod stresom.
Kako biste izvukli maksimalne koristi od ovog čudesnog napitka bitno ga je pravilno i skuhati jer nije svejedno kako pripremate čaj.
Na satu domaćinstva kuhali smo svoj prvi, zajednički čaj. Nakon što smo podijelili s prijateljima svoja iskustva o čaju i objasnili koji nam je čaj najukusniji, počeli smo s pripremom. Pripremiti čaj je vrlo jednostavno.
Stavite vodu na štednjak i pričekati da proključa. Kada voda zavrije, valja je pomaknuti s vatre. Dok smo čekali da voda zavrije, svatko je u svoju šalicu stavio vrećicu svog omiljenog ćaja ( šumsko voće, kamilica, menta..).
Čaj smo zasladili s onim što najviše volimo.
Ako čaj zasladite medom i limunovim sokom, bitno je da ih stavite u čaj tek kada je mlak jer su i med i limunov sok (vitamin C) na visokoj temperaturi gube sva korisna svojstva.
Kruška je voće veličinom slično jabukama. Za razliku od jabuka, one imaju koru koju je teže čistiti. Kora može biti žuta, zelena, smeđa, crvena ili pak kombinacija svih boja. Možda niste znali da je kruška izuzetno dobar borac protiv svakodnevnog stresa. Odličan su izvor topivih vlakana. Sadrže vitamine A, B1, B2, C i E, folnu kiselinu i niacin. Također su bogat izvor bakra, fosfora i kalija, a u manjim količinama sadrže kalcij, klor, željezo, magnezij, natrij i sumpor.
Sada kad smo naučili kako je bitno konzumirati krušku za naše zdravlje, prionimo poslu. Teta kuharica nas je obavijestila da učnenici ostavljaju mnogo voća za vrijeme užine. Žao bi nam bilo da toliko zdravo voće propadne, pa smo zasukali rukave i krenuli s radom.
Prvo je učiteljica podijelila zaduženja ( po našim željama). Davno smo naučili da je svaki posao jednako vrijedan i jednako bitan. Petar je kruške oprao , a Anđela i Lucija su ih ogulile. Leon i Josip su im odstranili sredinu, a Marko, Sara i Petar isjekli na manje komadiće. Za to vrijeme, Ema je stavila na štednjak posudu s vodom i šećerom da prokuha.
Dok je Ema budno pazila na okus i stanje kompota, vrijedne ruke naše Kendre oprale su sve posuđe koje smo u pripremi koristili.
Školom se proširio miris cimeta, klinčića i krušaka. I mi smo jedva čekali probati što smo napravili.Kada je kompot, još vruć, stigao za naš stol, uz pravila ponašanja za stolom hladili smo sadržaje svojih šalica s, kako je učiteljica rekla, "vjetrom ispod nosa".
Je li kompot bio ukusan? Zaključite sami.
Iza nas, ostale su samo... prazne šalice.