Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
UčenicI su 5.12.2018. obilježili Dan škole u temi Poduzetništvo. Na početku dana poslušali smo uvodnu riječ te pogledali igrokaz o Poduzetništvu. Nakon toga otišli smo u učionicu 4.c gdje smo saznali nešto o Učeničkoj zadruzi, Zavičajnoj slovarici i aktivnostima pravljenja domaćih proizvoda. Nakon toga išli smo na Tržnicu gdje smo se jaaaako dobro proveli.
Učenici su bili podijeljeni u skupine: Meso i mliječni proizvodi (Roman, Eva i Iva), voće i povrće (Ilijana, Gabrijela i Lorena), odjeća i obuća (Dorian, Marko i Ivan) i riba i riblji proizvodi (Borna, Marko i Dorijan). Svi su učenici imali jako puno posla otkrivajući prema pripremljenim obrascima čega sve na tržnici ima, koje su cijene određenih proizvoda i sl. Učenici su sami u grupama istraživali navedeno, komunicirali s prodavačima i sl. Gotovo svi učenici pokazali su se u tome izvrsni dok su neki bili jako sramežljivi i treba im više vremena da se oslobode. Jedva čekamo proljeće da idemo opet i nadamo se da će se i drugi osloboditi jer stvarno je zabava bila odlična. Učenici nisu bili ni svjesni učenja. Nakon toga, dečki su saznali što se sve prodaje na tržnici od alata, a cure su vidjele što se sve prodaje od cvijeća. U cvjećarnici je bilo jako zabavno i prodavačica je bila iznimno ljubazna. Cure su u cvjećarnici postale i prodavačice te su se u tome odlično snašle. Teta je zaključila da se tu kriju budući poduzetnici i prodavači. Poklonila im je zimsku granu da ukrase razred. Toliko smo bili zanimljivi svima da su nas prodavači i sami zvali. Tako smo vidjeli i različite vrste meda te smo dobili teglicu za poklon. Nadalje, pozvala nas je i prodavačice stevije te smo prvi put čuli što je stevija, kušali smo listiće te nam je teta poklonila tanjurić kolača sa stevijom. Brzo smo zvali i dečke da i oni probaju. Odmah nas je zaustavila i druga teta s medom te smo svi degustirali tri različite vrste meda. Ne možete ni zamisliti što su djeca sve dobila ovim danom i ovakvim načinom rada. Pripremljeni sadržaji, prikupljeni podaci, degustirani proizvodi, sloboda, otvorenost, komunikativnost, odgovornost.... Mogli bismo do sutra nabrajati. Nadam se da su vam djeca barem malen dio svojeg doživljaja prenijeli jer zaista su uživali. Sutradan smo pogledali sve dobivene poklone, degustirali smo kolače te smo naučili kako se pravi grafikon. Naime, učenici su degustirali kupovne kolače koje je donijela učiteljica, kolače sa stevijom i jaffa keks milka. Grafikon smo načinili i vidjeli da se se 8 učenika najviše svidjeli kolači sa stevijom, 2 učenika kupovni kolači, a 3 učenika jaffa keks milka. Kupovni su kažu preslatki. Jako smo bili sretni i ponosni što nam se sviđaju zdravi kolači. I što da vam kažem, kad učenici mole roditelje da im kupe steviju, znamo da smo postigli ovim projektom puno.