Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U nastavku vijesti možete pogledati radove povodom Dana ružičastih majica u 6. a.
Dan ružičastih majica
Svatko od nas doživio je jednu vrstu nasilja i ja sam. Trebam li se zbog toga osjećati manje vrijedno? Ne!
Nikada se ne trebamo rugati nekome jer je debeo, mršav, jer ima drukčiju kosu… Jer da je i iz šale, netko može to shvatiti ozbiljno. Putem neke šale, koju netko misli ozbiljno, mogu se raskinuti mnoga prijateljstva. Nasilje u školi boli sve roditelje, učenike koji ga doživljavaju, učitelje, stručnu službu. Sve ih to boli jer nasilje boli, nećemo ga u školi!
Ana Buljan, 6.a
Kako ja mogu spriječiti vršnjačko naselje u svojoj školi
Svi smo mi različiti, a razlike nas čine sretnijima, a ako smo mi sretni, sretni su i naši najbliži. Razlika nije razlog da se nekoga vrijeđa, omalovažava, fizički zlostavlja, snima i objavljuje na internetu ili omalovažava. Naše razlike su naš poticaj da bismo uspjeli.
Ako netko malo drukčije priča, teško mu je izgovarati neka slova, to nije razlog da se s njim ne družimo. Ako je netko drukčiji u odijevanju, građi, učenju ni to nije razlog da se ne družimo s tom osobom. Naše razlike su naša prednost. Važno je biti dobar i prijatelj u životu. Da se ja nađem na mjestu gdje netko nekoga vrijeđa, prvo bih pitala tu osobu zašto to radi, kako bi bilo njemu ili njoj da svi nju vrijeđamo. Kako bi bilo njemu ili njoj da nitko ne priča s njom i da ju svi izbjegavaju. Kako bi joj bilo da nema prijatelja i da je sama na svijetu, a da ne zna zašto. Mome prijatelju ili prijateljici koja prolazi vršnjačko nasilje savjetovala bih da ne šuti. Ako se ne može obratiti svojoj obitelji, neka se obrati nekome u školi (učiteljici, pedagoginji, psihologinji, ravnateljici), bilo kome u koga ima povjerenja, a ako ni to ne može, neka nazove Hrabri telefon ili policiju.
Vršnjačko nasilje ne događa se nekom drugom, događa se svima nama. Svi smo mi povrijeđeni ako je netko od nas povrijeđen. Naše razlike su naša prednost, a ne mana i nisu razlog da nas netko vrijeđa ili zlostavlja.
Sara Vlačić, 6.a
Kako spriječiti nasilje u našoj školi
Nasilje je nešto jako ružno i nitko ne treba nekome nanositi bol. Ljepši je razgovor od nasilja i udaranja, stoga bi se tako moglo spriječiti nasilje. Još jedan od savjeta je da svako pokuša biti u što boljim odnosima sa svima. Spriječiti nasilje se može tako da ako nam netko smeta, da ga se klonimo ili da se ne družimo s njim. Nikada ne bismo trebali nikoga vrijeđati zbog izgleda ili ponašanja jer smo svi različiti. Također ne bi trebalo nekoga izbjegavati ako nam ta osoba nešto nije skrivila.
Ella Pratljačić, 6.a