Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ove je godine školska tema maškara Ljubav, a mi smo kao razredna maska vezani uz temu "Ljepotica i zvijer". Svevremenska bajka, jedna od najomiljenih u cijelom svijetu, prenosi snažnu poruku da vanjski izgled nije bitan, bitno je ono što se krije u nama. Povezavši to sa Stotim danom školom, pogledali smo u knjižnici mjuzikl Ljepotica i zvijer koju izvode učenici jedne osnovne škole. Kroz loptice osjećaja razgovarali smo o mjuziklu iznoseći dijelove mjuzikla vezane uz pojedini osjećaj. Kritički smo promišljali kroz igru o brojnim dijelovima mjuzikla. Iznenadilo nas je što se zvijer pretvorila u princa, ljubav smo uočili između Belle i zvijeri, začudili su nas svi loši likovi koji nisu htjeli da princ živi... Zakljućili smo da dobra djela u ljudima bude osjećaj ljubavi. Nastavili smo naš put radionicom u kojoj smo kroz ovu temu pričali i o slici o sebi. Jednostavnom aktivnošću pogleda u ogledalo Ljepotice i zvijeri shvatili smo koliko smo svi orijentirani na vanjski izgled, a mi nismo samo to. Puno smo više. Razgovarali smo o svojim pozitivnim osobinama, našim vrlinama te smo ih samostalno spoznavali, ali i pomagali jedni drugima. Jer vrlo je teško ponekad u svijetu gdje su svi okrenuti negativnom, spoznati one prave, vrijedne i pozitivne osobine koje nam u svemu trebaju biti putokaz i vjetar u leđa. Uspješno smo ispunili naše ogledalo pozitivnih osobina te smo vrlo sretni i ispunjeni pozitivnom energijom završili dan.