preskoči na sadržaj

Osnovna škola Nikole Andrića

Login
 
 
 
 
 
Anketa
Ova školska godina bit će izazovna, najradije bi da se nastava odvija:




Raspored zvonjenja 

RASPORED ZVONJENJA
Sat Vrijeme
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave
3. 9:50 - 10:35
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave
4. 10:50 - 11:35
5. 11:40 - 12:25
6. 12:30 - 13:15
7. 13:20 - 14:05
8. 14:10 - 14:55

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Umjetnost kroz tihi performans
Autor: Marijana Hutz, 23. 10. 2024.

Učenici i učitelji OŠ Nikole Andrića imali su priliku sudjelovati u interaktivnom performansu pod nazivom "Umjetnost je igra – ozbiljna igra", kojeg je osmislila učiteljica likovne kulture, Tina Mihaljević Hutz zajedno s Likovnom skupinom. Cilj ove aktivnosti bio je potaknuti sudionike na promišljanje o umjetnosti kao sredstvu komunikacije i povezivanja.


Performans, inspiriran poznatim djelom Marine Abramović "Umjetnica je prisutna", sastoji se od jednostavne, ali moćne interakcije – gledanja u oči. Dvije stolice i stol postavljeni su u holu škole, a sudionici pozvani sjediti nasuprot jedno drugome, u tišini, dok se gledaju bez riječi.

Za sudjelovanje u performansu, učenici i učitelji mogu odabrati dvije verzije. U osnovnoj verziji, sudionici sjede nasuprot prijatelja ili učitelja za stolom i u tišini se međusobno gledaju, usmjeravajući pažnju na osjećaje koji se pritom javljaju. Za one koji žele veći izazov, postoji teža verzija u kojoj sudionici izostavljaju stol i jednostavno sjedaju jedno nasuprot drugome, nastavljajući s istim zadatkom – gledanja u tišini.

Ova jednostavna aktivnost otkriva kako umjetnost može biti u samom činu gledanja i osjećaja koji se pritom stvara. Performans potiče sudionike na introspektivno promišljanje i jača međusobnu povezanost kroz neverbalnu komunikaciju.

Reakcije učenika i učitelja bile su iznimno pozitivne, a mnogi su istaknuli koliko su ovakve aktivnosti važne za razvoj kreativnog izražavanja i samosvijesti.

Tina Mihaljević Hutz, učiteljica likovne kulture





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju