Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U utorak, 21. svibnja 2013. u četvrtim razredima naše škole održana je Mala meteorološka radionica pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, Državnog hidrometeorološkog zavoda.
Učenici su radili pokuse i pri tome pomagali jedni drugima s velikim zadovoljstvom. Pod stručnim vodstvom Kreše Čanića i Ivane Tomašević učenici su uspješno izveli tri eksperimenta: tornado, vjetrulja i gibanje zraka (barometar). Kroz radionicu učenici su shvatili da učenje može biti zabavno, a atmosfera u razredu opuštena i poticajna.
„Mala meteorološka radionica“ je edukativni projekt kojeg podržava Hrvatsko meteorološko društvo, a pokrenut je s ciljem promicanja i popularizacije meteorologije i namijenjen je djeci i mladima (učenicima).
Na radionici se učenicima objašnjavaju atmosferski procesi, meteorološke pojave te ih se poučava kako samostalno izraditi neke od meteoroloških instrumenata i simulirati neke prirodne pojave.
Učeći o meteorologiji, znanosti važnoj za sve ljudske djelatnosti, učenici uče o isprepletenosti prirode i čovjeka, iscrpnosti prirodnih resursa i važnosti njihovog očuvanja. Podizanjem svijesti o važnosti prirode podiže se i svijest o vrijednosti i važnosti očuvanja prirodnih nacionalnih bogatstava.
Učenici na radionici aktivno sudjeluju, međusobno komuniciraju i uče se timskom radu, promišljaju i samostalno donose zaključke, spoznaju značaj meteorologije.