preskoči na sadržaj

Osnovna škola Nikole Andrića

Login
 
 
 
 
 
Anketa
Ova školska godina bit će izazovna, najradije bi da se nastava odvija:




Obrazovanje

Raspored zvonjenja 

RASPORED ZVONJENJA
Sat Vrijeme
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave
3. 9:50 - 10:35
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave
4. 10:50 - 11:35
5. 11:40 - 12:25
6. 12:30 - 13:15
7. 13:20 - 14:05
8. 14:10 - 14:55

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Mala meteorološka radionica
Autor: Marija Purgar, 22. 5. 2013.

U utorak, 21. svibnja 2013. u četvrtim razredima naše škole održana je Mala meteorološka radionica pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, Državnog hidrometeorološkog zavoda.

Učenici su radili pokuse i pri tome pomagali jedni drugima s velikim zadovoljstvom.  Pod stručnim vodstvom Kreše Čanića i Ivane Tomašević učenici su uspješno izveli tri eksperimenta: tornado, vjetrulja i gibanje zraka (barometar). Kroz radionicu učenici su shvatili da učenje može biti zabavno, a atmosfera u razredu opuštena i poticajna.


„Mala meteorološka radionica“ je edukativni projekt kojeg podržava Hrvatsko meteorološko društvo, a pokrenut je s ciljem promicanja i popularizacije meteorologije i namijenjen je djeci i mladima (učenicima).

Na radionici se učenicima objašnjavaju atmosferski procesi, meteorološke pojave te ih se poučava kako samostalno izraditi neke od meteoroloških instrumenata i simulirati neke prirodne pojave.

Učeći o meteorologiji, znanosti važnoj za sve ljudske djelatnosti, učenici uče o isprepletenosti prirode i čovjeka, iscrpnosti prirodnih resursa i važnosti njihovog očuvanja. Podizanjem svijesti o važnosti prirode podiže se i svijest o vrijednosti i važnosti očuvanja prirodnih nacionalnih bogatstava.

Učenici na radionici aktivno sudjeluju, međusobno komuniciraju i uče se timskom radu, promišljaju i samostalno donose zaključke, spoznaju značaj meteorologije.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju