Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici sedmih i osmih razreda su u četvrtak, 2. svibnja 2019., posjetili terapijsku zajednicu "NE-OVISNOST" u Vrbici. U terapijskoj zajednici se provodi psihosocijalni program rehabilitacije ovisnika različitih ovisnosti. Učenike su, u pratnji nastavnica Ivane Kišić i Darinke Arbutine, izuzetno ljubazno dočekali štičenici i stručni tim terapijske zajednice.
Prvo smo ušli u prostorije zajednice i malo razgledali. Pokazali su nam svoju kuću, dvorište i životinje, te nas upoznali sa svoji, dnevnim obvezama. Nakon razgledavanja učenici su poslušali životme priče dvojice štičenika. Čuli su na koji način su se prvi put susreli sa sredstvima ovisnosti, koliko su se samozavaravali, koliko i kako je to utjecalo na obitelj i prijatelje te kako su konačno odlučili doći u zajednicu. Nakon što su im otvoreno i iskreno ispričali svoju životnu priču učenici su postavljali brojna pitanja. Zaista se vidjelo da su životne priče ovih mladića u zajednici potaknule brojne učenike na razmišljanje.
Domaćini su se potrudili i pripremili radionice na kojima su učenici bojali, lijepili i izrađivali 3D slike od drveta. Kasnije su učenici imali slobodno vrijeme koje su proveli igrajući odbojku, nogomet i šah. Na kraju su nas počastili grahom. Pozdravili smo se i krenuli nazad za Vukovar.
Kako su rizična ponašanja i zlouporaba lijekova, te drugih sredstava kod djece i mladih u posljednjih nekoliko godina u porastu, izuzetno je bitno upoznati se s mogućim razlozima početka ovisnosti i njihovo pravovremeno sprječavanje. Uz brojne radionice koje provode profesorice biologije i kemije, te razrednici na satu razrednika u suradnji sa stručnom službom, izuzetno je vrijedna i ima veliku težinu ovakva terenska nastava u kojoj se iz prve ruke mogu čuti i vidjeti posljedice ovisnosti.