Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Na trećem susretu, u subotu 19. 10. 2019. na Danu Zaklade Novo sutra, ljubav i veliku zainteresiranost za jednu granu STEM područja pokazali su učenici OŠ Nikole Andrića (Antonia Kukuruz, Kiara Lemac, Ilaj Macura, Matej Maljak, Emerik Mičić, Gabrijel Pendić, Leonarda Puđa, Marin Puđa i Ana Marija Smičić) i učenici OŠ Dragutina Tadijanovića, te profesorice Ivana Kišić i Draženka Kovačević. Sigurno se pitate kako i zašto?
Naime, svake godine Zaklada Novo sutra donira oko milijun kuna za projekte i stipendije s ciljem stimuliranja razvojnih projekata koji su na dobrobit zajednice, pri čemu Zaklada često gleda da u te projekte budu uključena djeca i potrebiti.
Osnovna škola Nikole Andrića je u suradnji s još pet vukovarskih škola i dva dječja vrtića, prijavila projekt “Znanost zasadi, budućnost gradi - STEM labosi” te su za njega dobili 300.000 kuna s ciljem da dodatnim angažmanima učitelja i odgajatelja kroz STEM aktivnosti detektiraju darovitu djecu i omoguće im razvoj dodatnih vještina u STEM područjima. Riječ je o donaciji za kupovinu opreme za prirodnu skupinu predmeta, jer pokušavamo što više učenika uključiti u istraživačke radove.
Zaklada je prepoznala važnost ulaganja u projekt sa STEM područjem u koji će biti uključena djeca, ali i zajednica. Jer znamo da svako društvo koje ne želi ostati na marginama napretka u modernom svijetu mora ulagati u STEM područja, jer su to područja u kojima leži ključ napretka svake države.
„Teslin krumpir i limun“, „crna mamba“, „lava lampa“, „slonova pasta“, „čarobni dodir“ samo se neki od naziva zanimljivih pokusa koje su učenici samostalno izvodili. Pokusi iz kemije i fizike nisu bili samo demonstracijski nego i interaktivni. Nakon pokusa zainteresirani posjetitelji mogli su izraditi svoj mikroskopski preparat ili uzeti nešto od trajnih preparata i pogledati ispod mikroskopa ili uzeti VR naočale i uroniti u neki novi virtualni svijet.
Velika zainteresiranost posjetitelja, kako onih malih tako i velikih, dobar su pokazatelj da je donacija otišla u dobre ruke i da će uz prave uvjete i opremu STEM područje dobiti zasluženo mjesto u društvu budućih generacija.
Ivana Kišić