preskoči na sadržaj

Osnovna škola Nikole Andrića

Login
 
 
 
 
 
Anketa
Ova školska godina bit će izazovna, najradije bi da se nastava odvija:




Obrazovanje

Raspored zvonjenja 

RASPORED ZVONJENJA
Sat Vrijeme
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave
3. 9:50 - 10:35
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave
4. 10:50 - 11:35
5. 11:40 - 12:25
6. 12:30 - 13:15
7. 13:20 - 14:05
8. 14:10 - 14:55

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
U svijetu broja 100
Autor: Milenko Šljukić, 23. 2. 2021.

Učenici razredne nastave obilježili su u ponedjeljak 22.2.2021. stoti dan nastave u ovoj školskoj godini. Uvijek je to zabavan i drugačiji dan od svih ostalih pa se valjda zato učenicima i jako sviđa. Kako su se zabavljali i što su sve radili pogledajte klikom na link OPŠIRNIJE.


Naši đaci prvaci

Učenici 1.a razreda sa svojom su učiteljicom u osmosmjerci tražili riječi koje sadrže broj 100, a koje su bile sastavljene od naučenih slova. Aplikacijom Make me old postarali su se i vidjeli kako će izgledati kada budu imali 100 godina. Na kraju su dobili i diplome za uspješnih prvih 100 dana u školskim klupama.

 

 

Naši drugašići

Učenici 2. razreda sa svojom su učiteljicom na satu MAT radili zadatke zbrajanja i oduzimanja do 100 čije je rješenje bilo broj 100. Zatim su se utrkivali u igri tko će prije, pomoću bacanje kockice, obojiti 100 praznih kvadratića. Klara je bila najbrža ili najsretnija. Na satu HJ rješavali su križaljku i tražili riječi koje u sebi imaju riječ STO. Zatim su ispisivali imenice na papirić i lijepili na ploču 100 imenica. Uspješni su bili i u ukrašavanju naočala s brojem 100.

 

 

Naši trećaši

Učenici 3.a razreda sa svojom su učiteljicom pisali 100 šaljivih riječi koje su potom izgovarali na šaljive i neobične načine. Fotografirali su se uz pomoć jedne od brojnih aplikacija te provjerili kakvi će oni biti kao stogodišnjaci. Ova ih je aktivnost posebno zabavila.

 

Naši četvrtaši

4.a

Učenici 4.a razreda kroz integrirani su dan obilježili posljedni 100. dan nastave koji provode zajednički. Za početak smo se podsjetili himne za 100.dan škole te smo samostalno izradili i ukrasili svoje krune za 100.dan. Učenici su zajedničkim snagama (jedan na svakoj postaji) svakih sto sekundi prolazili 10 postaja s pitalicama Tko sam?Što sam? (po 10 na svakom listu). Procijenili su i izmjerili svoje vrijeme čitanja teksta od 100 riječi te su u osmosmjerci tražili riječi koje u sebi sadržaje riječ STO. Prošli su brojne tjelesne zadatke Koliko mogu u 100 sekundi? (ne zna se je li bilo teže treptati ili pljeskati 100 sekundi). :) Oblikovali su novinskim papirom i temperom svoj portret sa 100 godina. Matematička igra U 100 sekundi do što većeg umnoška potpuno je razveselila učenike. Na kraju dana dobili su i diplome, a obilježavanju se priključila i Lehrerin Loreta s kojom su načinili prigodni plakat na njemačkom jeziku. Još jedan vrlo zabavan dan u školi.

Video- Klik ovdje

 

4.c

Učenici 4.c razreda sa svojom su učiteljicom odradili natjecateljske zadatke sa 100 vježbi, pronalazili su 100 gradova i općina u Republici Hrvatskoj  te su rješavali osmosmjerku s riječima koje u sebi sadrže riječ sto.

 

Veselimo se i idućoj godini i novom stotom danu. :)





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju