Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Je li važno biti medijski pismen?
Mediji i informacije te vijesti koje se putem njih prenose svuda su oko nas. Vrlo je važno djecu upoznati s njima, naučiti ih pozitivnim i negativnim stranama istih te gotovo svakodnevno posvećivati pažnju upravo toj temi.
4.a ove se godine od 19.-25.travnja bavio reklamama, utjecajima igrica na njihove reakcije i emocije, stvarnim primjerima u kojima dolazi do međuvršnjačkog nasilja uzrokovanih medijima... Učenici su ponovili i važnost čuvanja svojih osobnih podataka, što naglašavamo svake godine. Kroz videe, igrice i kvizove prošli su ovu važnu temu, a kroz kratke slikovne prikaze željeli su vam prikazati neki proizvod u svom pravom stanju te na drugoj strani osmisliti reklamu za isti kako biste ga vi poželjeli kupiti.
Unatoč tomu što mislimo da djeca znaju sve prednosti i nedostatke te zamke i koristi medija, često to nije slučaj. I kada u teoriji znaju, praksa često zašteka, a zamki je puno.
Ovakvim radionicama nužno je poticati ih na kritičko promišljanje i zaključivanje.
Učiteljica Marija Zadro