Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I u ovoj školskoj godini vrijedno smo radili s našim darovitim učenicima 4. razreda. Nažalost, zbog epidemioloških mjera u cilju sprječavanja pandemije koronavirusa nismo se mogli svi zajedno družiti i raditi u istoj prostoriji kao prijašnjih godina, nego je svaki razred imao pojedinačne susrete. Sve su se radionice održavale u 3 ciklusa, a vodile su ih učiteljice četvrtih razreda, Marija Zadro, Marina Sekulić i Laura Farkaš u suradnji sa školskom psihologinjom Lidijom Balić. U prvom smo ciklusu razvijali kritičko mišljeje, u drugom emocionalne vještine, a treći je ciklus bio usmjeren na osobne projekte učenika. Svaki je učenik odabrao temu koja ga posebno zanima te ju obradio na sebi svojstven način. U nastavku članka možete vidjeti pojedinačna predstavljanja projekata svih darovitih učenika. Uživajte u njihovim radovima.
U nastavku vijesti pogledajte virtualno izlaganje projekata naših darovitih četvrtaša.
Učenica 4. a razreda, Eva Maltašić smatrala je da prekomjerno korištenje tehnologije ne utječe na školski uspjeh učenika 4. razreda te je to željela istražiti i provjeriti. Nakon što je proučila stručne članke, osmislila je anketu i provela kratko istraživanje na svim učenicima 4. razreda naše škole. Pogledajte kako je tekao njezin projekt.
Učenica 4. b razreda, Jovana Đurđević jako je zainteresirana za razne sportove, ali zanima ju i stari Egipat. Stoga je spojila te dvije ljubavi i pronašla kojim su se sportovima stari Egipćani okušali te je predstavila onaj koji je se najviše dojmio. Ovdje možete vidjeti što je Jovana istražila.
Učenica 4. b razreda, Elena Jergić istražila je jedan od najpoznatijih vukovarskih simbola – Vučedolsku golubicu. Osim što je saznala brojne informacije o njoj, potrudila se dizajnirati i izraditi majicu i zaštitnu masku za lice s likom golubice. Pogledajte Elenino predstavljanje projekta.
Učenik 4. b razreda, Marko Knežević zaintrigiran je jednim veličanstvenim organom u našem tijelu. O kojem se organu radi i što je sve saznao o njemu, pogledajte u Markovom predstavljanju projekta.
Učenica 4. b razreda, Dunja Stojanović jako voli našu planetu Zemlju te se potrudila istražiti o njoj brojne informacije. Kako tu ljubav prema Zemlji želi prenijeti i na svoje vršnjake, osmislila je krasnu edukativnu igru koju je predstavila u videu.
Učenica 4. c razreda, Iva Janocik jako fascinirana je kristalima. U njezinom predstavljanju projekta možete vidjeti kako nastaju kristali, zašto su tako zanimljivi i možete li ih sami izraditi.
Učenik 4. c razreda, Roman Rastovski također je zainteresiran za stari Egipat i egipatsku kulturu. Pogledajte što je on naučio o starom Egiptu i poslovima kojima su se stari Egipćani bavili.
Prezentaciju Romana Rastovskog možete pogledati u priloženom dokumentu.