Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Od vulkana do potresa, od pustinja do travnjaka, od „strašnih” morskih pasa do skromnih ježinaca na svakom satu Prirode i Geografije učenike petih i šestih razreda dočekuje posebna avantura upoznavanja raznolikosti planeta koji oduzima dah.
Tako su učenici 5. a i 5. c razreda izradili model vulkana i simulirali vulkanske erupcije kroz pokus. Zbog velikog zanimanja dodatno su ih istražili i zaključili da na prirodne nepogode kao što su vulkanske erupcije, uragani i potresi ljudi ne mogu utjecati za razliku od uništavanja šuma, zagađivanja rijeka i zraka.
Ove godine su se posebno potrudili i učenici 6. a razreda. Istražili su kako zbog raznih vrsta onečišćenja dolazi do klimatskih promjena i koje su to životinje prve na udaru, koje nemilosrdno podnose teret ljudske nemarnosti i zanemarivanja. Izradili su diorame raznih ekoloških sustava i prikazali osjetljivu međuovisnost raznih vrsta bića koja žive na određenom području. I za kraj zaputili su se, ne u daleke krajeve, već u istraživanje i prikazivanje onoga što se nalazi u Lijepoj našoj kako bi upoznali prirodnu scenografiju koja može poslužiti kao kulisa raznih bajki, neobična stvorenja poput čovječje ribice ili samo kako bi vas potaknuli da cijenite i ono što je možda nama samo obično i svakodnevno.
Zašto ovo sada spominjemo? Zato što taj planet ima svoj dan, dan kad samo trebamo zastati i cijeniti sva živa bića, sve vrste tla i sve vrste voda.
Sve smo radove stavili da ih vidite, nakon praznika, u holu škole na ulazu. Cilj izrade i predstavljanje radova bilo je potaknuti učenike i njihove bližnje da kroz izradu radova promisle kako je sve povezano i kako trebamo čuvati i štititi razne dijelove prirode. A sada želimo potaknuti i vas jer trebamo čuvati prirodu ne samo za buduće generacije nego i za nas. Vidimo i osjećamo kako se svijet prebrzo mijenja i nema više vremena za čekanje.
Ivana Kišić, prof. biologije i kemije
Jasminka Kosor, prof. geografije