Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Najučinkoviti način savladavanja tehnika čitanja kod učenika trećih razreda jest okolina koja potiče na čitanje. Istraživanja pokazuju da najbolji čitači i učenici upravo dolaze iz obitelji u kojima se mnogo čita i kojima knjige predstavljaju vrijednost.
Stoga smo se već četvrtu godinu zaredom pridružili nacionalnom projektu poticanja čitanja u obitelji učenika trećeg razreda "Čitamo mi, u obitelji svi".
Tako su učenici našeg 3.a nosili kući naprtnjaču s 8 odabranih knjiga i čitali u krugu obitelji nekoliko dana. Kad su nakon pet dana vratili knjige u školu, kako bi ih predali sljedećem učeniku u razredu, učenici su razgovarali o tome kako je njihova obitelj čitala knjige i što su pisali u Bilježnicu dojmova. Jedan dio dojmova možete pročitati ovdje.
Nakon završenog putovanja u 3.a razredu, naprtnjača s knjigama nastavlja svoje gostovanje u obiteljima učenika 3.b razreda.