Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici petih i šestih razreda naše škole koji su sudjelovali u projektu „Škola za 21. stoljeće, škola za kreativnost“ u subotu, 20. svibnja 2023. na Proljetnoj školi kreativnosti koju organizira udruga Klikeraj uz sufinanciranje Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Proljetna škola kreativnosti održala se u Osijeku, u prostorima Visokog teološkog učilišta u Donjem gradu, a učenici su imali priliku predstaviti svoj rad kojem su marljivo posvetili vrijeme od veljače do svibnja 2023. godine. Kroz projektno učenje svim je školama zajednička tema bila znak, a naši su učenici kroz svoj grupni projekt pokušali odgovoriti na ovu temu izrađujući znakove za vrata školskih učionica. U projektu su sudjelovali Iva Janocik (6.a), Monika Marić (5.a), Emilija Bingulac (5.b), Nađa Obućina (5.b) i Elena Ristić (5.b). Po dolasku u Osijek, učenike je dočekalo 8 radionica iza čijih vrata su imali priliku družiti se i stjecati iskustva u područjima likovnosti, povijesti i filma, drame, psihologije, STEM-a i prostorne orijentacije. Učenice su morale odabrati dvije koje će pohoditi. Finale ovog skupa činila je konferencija na kojoj su učenici prezentirali rezultate svoga rada. Projekcije kratkih dokumentarnih filmova u produkciji svake škole pokazale su raznolikost vizija što je to znak kao i različitost u pristupu istraživanja ovog pojma. Nakon programa smo se zaputili prema Vukovaru.
Bila nam je čast sudjelovati na ovako velikom projektu, a posebno na Proljetnoj školi kreativnosti te se nadamo da ćemo i u budućnosti imati prilike nastaviti suradnju s udrugom Klikeraj i na taj način istraživati, učiti, steći iskustva i poznanstva i zabaviti se.
Katarina Oršolić, školska psihologinja