Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I u ovoj školskoj godini vrijedno smo radili s našim darovitim učenicima 4. razreda. Sve su se radionice održavale u 3 ciklusa, a vodile su ih učiteljice četvrtih razreda, Marijana Kršić, Slađana Petrić u suradnji sa školskom psihologinjom Katarinom Oršolić.
U prvom smo ciklusu razvijali kritičko mišljenje, u drugom emocionalne vještine, a treći je ciklus bio usmjeren na osobne projekte učenika. I ove godine je svaki učenik odabrao temu koja ga je zanimala i odradio ju je na svojstven način. Tema osobni projekta bila je usmjerena na boje.
Učenica Klara Adžaga iz 4. a razreda voli ljeto i more pa je odlučila kroz svoj projekt vidjeti koja je boja mora i zašto je podložna promjenama. Učenica 4.b razreda Jovana Jeremić odlučila se za temu vezanu uz Vukovar te je istražila koliko vrsta riba ima u Dunavu i koje su boje. Josip Pendić (4.a) se okrenuo suncu poslije kiše i odlučio istražiti dugine boje i zašto nastaju. Aleksandra Šarčević (4.b) zaintrigirana je bila sa školjkama pa je odlučila istražiti kako boja školjki ovisi o veličini. Učenik 4.a razreda Tadej Šmalholc fasciniran je nebom, a što je saznao o tome zašto je nebo plavo, a oblaci bijeli predstavio je u svom projektu. Karlo Vlačić jako voli nogomet, ali posebno mjesto u njegovom srcu ima jedan klub pod nazivom Real Madrid – Karlo je svoj projekt predstavio u obliku knjige o bojama stadiona Santiago Bernabéu španjolskog velikana Reala iz Madrida.
Učenici su svoje radove izložili svojim razrednim kolegama koje smo spojili u jednu učionicu.
Katarina Oršolić, školska psihologinja