Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Naši su učenici 7. razreda sudjelovali u tri ciklusa radionica u trajanju od po dva školska sata koje se provode u suradnji s Gradskom knjižnicom Vukovar (u sklopu Američkog kutka). Radionice je vodila Marija Sesler iz EDUKOM-a, a prvu radionicu pod nazivom „Novinarstvo kroz nove medije“ održala je u sklopu obilježavanja Tjedna sigurnijeg interneta (9. veljače) u našoj školi.
Na idućoj radionici, koja se održala 15. veljače, voditeljica je s učenicima razgovarala o glasnogovornicima, marketinškim stručnjacima i „influenserima“ te o njihovom utjecaju na naše razmišljanje i stavove. Posljednja radionica održana je 1. ožujka, a naglasak je stavljen upravo na komunikacijske vještine, tj. na svakodnevnu (ne)uspješnu komunikaciju. Učenici su razmišljali o tome koliko se doista čujemo, slušamo, razumijemo i uvažavamo. Osim toga, raspravljalo se i o zamjeni izravne komunikacije virtualnom.
Učenici su rado sudjelovali u raspravama te iznosili vlastita mišljenja, primjere i zaključke. Nadamo se da je svatko od njih pronašao nešto korisno što će s ovih radionica ponijeti i primjenjivati u daljnjoj svakodnevnoj komunikaciji.
Tjaša Mađarević, školska pedagoginja