Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Od 22. do 24. travnja održao se Tjedan inteligencije u našoj školi. Učenici 7.a i 8.a razreda koji pohađaju izvannastavnu aktivnost Mladi znanstvenici samostalno su istražili zanimljivosti o Inteligenciji ovogodišnjoj temi Festivala znanosti te izradili digitalne plakate da širu javnost informiraju o raznim vrstama i stupnjevima inteligencije.
Učenici b razreda sudjelovali su na projektu o umjetnoj inteligenciji. Angažirali su se kako bi usporedili umjetnu inteligenciju – ChatGPT i čovjeka. Iznenađujući rezultati pokazali su da čak 30% učenika nije moglo prepoznati razliku između umjetne inteligencije i čovjeka.
Tijekom istraživanja, učenice 6.b razreda postavljale su pitanja i dale razne zadatke programu, a na ista pitanja su odgovorile i same te riješile zadatke. Drugi učenici imali su zadatak prepoznati što je napisao program, a što one. Neki učenici su primijetili razlike u načinu odgovaranja ili kreativnosti, dok značajan postotak (30%) nije mogao prepoznati razliku.
Ovi rezultati pokazuju napredak umjetne inteligencije, ali učenici su se složili kako je ljudski rad neprocjenjiv i da roboti nemaju ljudske „moći“ kao što je kreativnost, osjećajnost i inovativnost.
Više o projektu možete pogledati na poveznici: TJEDAN INTELIGENCIJE
Ivana Kišić, prof. biologije i kemije i Aleksandra Šarac, učiteljica informatike