Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
ČITANJE JE "IN"!
Udruga Hrvatska mreža školskih knjižničara pokrenula je projekt „Čitamo mi, u obitelji svi“ koja ima za cilj promicanje čitalačkih vještina, opće pismenosti i kompetencija kod učenika trećih razreda osnovne škole.
Oko 160 školskih knjižara i 400-tinjak učiteljica trećih razreda ovim projektom upućuju i potiču roditelje na važnost čitanja zajedno s djecom i pred djecom jer od razdoblja kad nauče čitati pa do ulaska u pubertet djeci su najvažniji uzori njihovi roditelji. Ako djeca ne vide svoje roditelje kako uživaju u čitanju, stvaraju odbojan odnos prema čitanju, ne svladaju dovoljno tehniku čitanje te imaju kasnije problema u životu.
Tako su i učenici 3.a razreda Osnovne škole Nikole Andrića iz Vukovara, zajedno sa školskom knjižničarkom Marijom Purgar i učiteljicom Divnom Dujić, krajem veljače započeli ovaj hvale vrijedan projekt.
Projekt se provodi tako da se u naprtnjaču stavi nekoliko (8) knjiga koje se po djetetu pošalju u obitelj te tijekom pet dana svi u obitelji čitaju neki od ponuđenih naslova i na kraju bilježe svoje dojmove. Prilikom predaje knjižnične naprtnjače drugom djetetu u razredu, dijete priča svoje lijepe doživljaje kad je cijela obitelj čitala. Takve čitalačke i govorničke vještine ključne su za razvoj svih drugih oblika pismenosti.
Marija Purgar, prof. i dipl knjiž.