Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U OŠ Vijenac u Osijeku održana je u subotu, 20. 2. 2016. godine, Arduino radionica u sklopu eTwinning projekta Zvučno onečišćenje: Izrada aparature za mjerenje zvuka pomoću Arduina.
Na radionici su sudjelovali učenici i nastavnici iz 15 škola iz pet slavonskih županija. Voditelji radionice bili su Goran Pintarić, prof., Danijela Takač, prof. mentor i Sandra Ivković, prof. mentor.
Na radionici je sudjelovala i naša škola koju su predstavljali učenik 8. a razreda Borna Živić, voditelj školskog tima u projektu Zvučno onečišćenje i učiteljica tehničke kulture i informatike Nataša Bek.
Početkom ove školske godine mnogobrojne škole iz Republike Hrvatske uključile su se u međukurikularni projekt ZVUČNO ONEČIŠĆENJE iz područja prirodoslovlja na eTwinning platformi. Potporu ovom projektu dala je i naša škola svojim uključenjem i angažmanom sa školskim projektnim timom od desetak učenika s učiteljicom Natašom Bek.
Cilj projekta je da učenici putem iskustvenog, neposrednog i e-learning učenja uvide koliko su znanja iz prirodoslovnih područja korisna, životna i primjenjiva u njihovoj svakodnevnici.
Projekt Zvučno onečišćenje zamišljen je kao mali znanstveni rad. Učenici tijekom ovog međukurikularnog projekta upoznaju različite dijelove Hrvatske, istražuju prirodu, izvore i jakosti zvuka u svojoj školi i svom okolišu. Istražit će i značenje pojma zvučno onečišćenje i njegove nepoželjne i zabrinjavajuće posljedice i utjecaj na zdravlje ljudi, biljaka i životinja.
Učenici će primjenom PBL pristupa (project based learning metode) postati znanstvenici i inženjeri te naučiti razlikovati zavisne i nezavisne varijable, postupke prikupljanja i analize podataka (grafičke, numeričke i dr.).
Kroz ovaj projekt učenici će se približiti tehnologijama budućnosti, elektronici i programiranju. Za mjerenja ćemo koristiti sklopove koje ćemo izraditi pomoću Arduina.
Svi rezultati će se prikazivati u različitim mrežnim 2.0 alatima te će se napraviti mnoštvo nastavnih materijala koji će poslije biti besplatno dostupni za korištenje u nastavi fizike, biologije, ekologije, matematike informatike i sl.
Ovakvim načinom rada učenje prirodoslovlja (STEM predmeta) postaje zanimljivo i motivirajuće, a kod učenika se razvija digitalna pismenost i interes za znanost.
Sve aktivnosti bit će praćene na Twinspaceu projekta eTwinning platforme koji nam je ujedno i mrežna stranica projekta.
U projekt je uključeno 56 osnovnih i srednjih škola iz cijele Hrvatske
Projekt se sastoji od 8 aktivnosti koje će se izvoditi tijekom ove školske godine, od kojih izdvajamo mjerenja jakosti zvuka u školi odnosno zvučnog onečišćenja pomoću mobilne aplikacije Noisewatch napravljene od strane EEA (EuropeanEnviromentalAgency), kao i mjerenja jakosti zvuka u neposrednom okolišu. Nakon toga će se obraditi mjerenja, prikazati i usporediti rezultate mjerenja iz cijele RH i analizirati uzroke razlike u rezultatima. Zadnja je aktivnosti naslovljena Kako se zaštiti od buke, a obuhvatit će istraživanja i prijedloge.
Na radionici smo kao predstavnici naše škole dobili na dar komplet Arduino koji je osigurala tvrtka Profil Klett.