Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
← Povratak na stranicu Nastava na hrvatskom jeziku
Hrvatski je jezik najsloženiji nastavni predmet kojemu je u imeniku namijenjena najveća rubrika. Obuhvaća šest različitih područja koja zajedno čine jedinstvenu cjelinu, a to su: književnost, jezik, usmeno i pisano izražavanje, lektira i medijska kultura.
Nastavno se područje jezika odnosi na stjecanje znanja o hrvatskoj gramatici i pravopisu te se izučava uz pomoć udžbenika hrvatskoga jezika i radne bilježnice. Književnost se izučava uz pomoć čitanke koja sadržava odgovarajuće tekstovne predloške hrvatskih i svjetskih pisaca. Na taj se način učenici susreću sa hrvatskim i svjetskim književnim stvaralaštvom, ali i sa temeljnim književno-teorijskim pojmovima. Čitanka sadrži i gradivo medijske kulture kroz koje se učenici upoznaju sa bogatstvom medija od njihovih početaka pa do današnjih najmodernijih ostvarenja (tisak, kazalište, radio, film, internet…). Stečena znanja iz književnosti, učenici primjenjuju i proširuju čitajući lektirna djela, lektire (9 – 10 godišnje).
Nastavno se područje jezičnoga izražavanja dijeli na dva dijela – usmeno i pisano izražavanje. Usmeno se izražavanje odnosi na govorno izražavanje učenika na nastavnim satima te na krasnoslov (izražajno recitiranje poezije) i interpretativno čitanje književnih predložaka. U rubrici se pisanog izražavanja prati pisano izražavanje učenika u obliku raznih literarnih i drugih izričaja.
Učenici 5.a razreda prvi su puta imali lektiru u vrećici.
Zadnja lektira u ovoj školskoj godini bio je roman Marka Twaina Pustolovine Toma Sawyera. Nakon što su pročitali lektiru, učenici su na papirnatu vrećicu trebali nalijepiti crtež naslovnice romana. U vrećicu je trebalo staviti pet predmeta koji učenika podsjećaju na neki događaj iz romana.
Djeca inače jako vole čitati ovu lektiru tako da nam je svima bilo jako zanimljivo vidjeti koje su predmete učenici odabrali. Na satu smo se i nasmijali dok smo se prisjećali raznih zgoda i nezgoda u koje su bili uplateni glavni likovi romana Tom i njegov najbolji prijatelj Huck.
S obzirom na to da je ovaj sat lektire bio vrlo uspješan, dogovorili smo se da ćemo isto to ponoviti i sljedeće školske godine na nekom drugom romanu.
Ivana Antolović, prof.