Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
← Povratak na stranicu Nastava na hrvatskom jeziku
Hrvatski je jezik najsloženiji nastavni predmet kojemu je u imeniku namijenjena najveća rubrika. Obuhvaća šest različitih područja koja zajedno čine jedinstvenu cjelinu, a to su: književnost, jezik, usmeno i pisano izražavanje, lektira i medijska kultura.
Nastavno se područje jezika odnosi na stjecanje znanja o hrvatskoj gramatici i pravopisu te se izučava uz pomoć udžbenika hrvatskoga jezika i radne bilježnice. Književnost se izučava uz pomoć čitanke koja sadržava odgovarajuće tekstovne predloške hrvatskih i svjetskih pisaca. Na taj se način učenici susreću sa hrvatskim i svjetskim književnim stvaralaštvom, ali i sa temeljnim književno-teorijskim pojmovima. Čitanka sadrži i gradivo medijske kulture kroz koje se učenici upoznaju sa bogatstvom medija od njihovih početaka pa do današnjih najmodernijih ostvarenja (tisak, kazalište, radio, film, internet…). Stečena znanja iz književnosti, učenici primjenjuju i proširuju čitajući lektirna djela, lektire (9 – 10 godišnje).
Nastavno se područje jezičnoga izražavanja dijeli na dva dijela – usmeno i pisano izražavanje. Usmeno se izražavanje odnosi na govorno izražavanje učenika na nastavnim satima te na krasnoslov (izražajno recitiranje poezije) i interpretativno čitanje književnih predložaka. U rubrici se pisanog izražavanja prati pisano izražavanje učenika u obliku raznih literarnih i drugih izričaja.
Nakon što je odmarao i sanjario godinu dana, naš se Ljubavni sandučić vratio u školski hol. Postavljen je danas i nestrpljivo očekuje vaše čestitke i pisamca.
Sandučić će biti postavljen do 11.2.2022. Nakon toga sortirat ćemo pisma po razredima. U ponedjeljak, 14.2.2022., naš će ljubavni poštar ući u svaki razred i podijeliti pisma.
Svi znamo da je Valentinovo dan zaljubljenih, ali i da imamo razne vrste ljubavi. Zato, ako niste zaljubljeni i nemate simpatiju, nema veze, svoje pismo ili valentinovsku čestitku možete uputiti najboljem prijatelju ili prijateljici, prijateljima iz razreda, učiteljici, nastavniku ili nastavnici, teti čistačici… Lijepo je širiti ljubav, kakva god ona bila, jer je najljepše voljeti i biti voljen.
Važno je znati da svako pismo mora biti adresirano što znači da na njemu mora biti napisano ime i prezime onoga kome je upućeno i razred u koji ide. Stavite stoga svoja pisma u omotnice, koje možete i sami napraviti, ili ih presavijte tako da s jedne strane možete napisati ime primatelja i razred. Svoja pisma i čestitke možete i ukrasiti ili nacrtati nešto u njima. Neka vaša pisma budu puna lijepih riječi i osjećaja i neka donesu osmijeh na puno lica.
Radujemo se svim vašim pismima i čestitkama i želimo vam sretno Valentinovo!
Ivana Antolović, prof.