Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Likovna umjetnost kao oblik komuniciranja koristi likovni jezik. Ona je dio općeg svijeta umjetnosti kojemu pripadaju još: književnost, glazba, ples, gluma, film i ostale umjetnosti. Dok se književnost izražava pomoću riječi, glazba pomoću zvuka, ples pokretom, likovna umjetnost se izražava pomoću likovnih elemenata i kompozicijskih načela. Svrha likovne kulture je u tome da upućuje u likovno čitanje slike, kipa ili građevine i da se likovno izražava.
Likovne umjetnosti prema sredstvima izražavanja dijelimo na: crtež, grafiku, slikarstvo, kiparstvo i arhitekturu.
Likovni elementi su elementi koji se koriste u različitim odnosima pri oblikovanju likovne kompozicije: Točka, crta (linija), boja, ploha, tekstura, prostor i volumen. Oni su međusobno povezani u cjelinu po određenim likovnim pravilima koje nazivamo kompozicijskim odnosima. Kao što glasovi ili slova povezani po gramatičkim pravilima čine rečenicu, tako i likovni elementi povezani po likovnim pravilima kompozicijskih načela (ravnoteža, kontrast, ritam...) čine likovnu "rečenicu". Kompozicija označava međusoban raspored elemenata unutar neke cjeline.
Danas ne postoji niti jedna radna djelatnost ili bilo koja ljudska aktivnost koja u svojem djelokrugu ne sadrži likovnu, estetsku, vizualnu ili umjetničku vještinu. Svaki pojedinac mjeri svoju intelektualnu i emocionalnu vrednotu u količini usvojene estetske naobrazbe. Zato o raznovrsnim ukusima treba raspravljati jer su oni dio opće umjetničko likovno-estetske naobrazbe svakog pojednica.
Linkovi za učenje o umjetnosti:
http://likovna-kultura.ufzg.unizg.hr/ucimogledati.htm
http://www.moma.org/interactives/destination/#
21. 5. 2015. u 13:15 sati će se održati Modna revija projekta Re-Moda. Moći ćete vidjeti video projekta i zabaviti se uz malu modnu reviju modela koje smo izradili na našem projektu.
Nastavnica likovne kulture Valentina Grubačević predstaviti će svoj eTwinning projekt pod nazivom ReFashion (ReModa). Projekt je krenuo krajem siječnja 2015. godine sa projektnom partnericom Christinom Kakosimou iz Grčke. Naime, kako je nastavnica sudjelovala na PDW for Arts And culture 2014. na Krfu u Grčkoj, eTwinning radionica joj je pružila mnogo kontakata i saznanja vezanih uz umjetnost i kulturu te suvremene metode u nastavi likovne kulture.
Re Fashion projekt je vezan uz likovnu kulturu, umjetnost općenito, i korelira s prirodom, biologijom i informatikom. Ideja je primjenjiva za osnovnoškolski uzrast, ponajviše u samom predmetu likovne kulture, radionički tip nastave, izvanastavne aktivnosti, kao i implementacijom u školski kurikulum.
Cilj projekta ReFashion je proučavati likovno-umjetnička djela priznatih umjetnika i otkrivati vrste i primjenu dizajna u suvremenoj umjetnosti. Analizirati materijale za recikliranje, istraživati i sakupljati reciklažne materijale, kreativno se izražavati i primjenjivati spontani dječji izraz u dizajnu reciklažnih modnih predmeta i dodataka. Krajnji cilj je stvoriti likovno djelo u obliku modne kreacije tj. recikliranjem uvidjeti da se od otpadnih materijala može stvoriti nešto funkcionalno.
Projekt se odvijao u OŠ Nikole Andrića u Vukovaru s uzrastom od 12-15 godina. Paralelno se projekt provodio i u Grčkoj u Osnovnoj školi Preveza. U Vukovaru je sveukupno bilo uključeno 12 učenika od 6. do 8. razreda koji su bili oformljeni u dva tima, Modni dizajneri i Vedeo tim. Kreativno okruženje se snimalo kamerom, i montiralo u video uratke dok su mali modni dizajneri izrađivali svoje zamišljene modele u recikliranim materijalima koje su prikupili. Komuniciralo preko Facebook ReFashion grupe i Twinspacea sa drugim timom iz OŠ Preveza u Grčkoj. Na taj način učenici su učili o drugoj kulturi i umjetnosti, dijelili ideje i iskustva, komunicirali sa svojim vršnjacima na engleskom jeziku i širili svoju kreativnost dalje.
Projekt je hvale vrijedan ne samo na razini škole, već na razini Grada i internacionalno!
Više o projektu možete pronaći na linku: http://www.etwinning.net/it/pub/profile.cfm?f=2&l=iI&n=111751