Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Gradska knjižnica Vukovar provodi tematske interaktivne radionice i predavanja za učenike osnovnih škola na hrvatskom i engleskom jeziku.
Zadovoljni dosadašnjom suradnjom donosimo pregled radionica koje su ovog proljeća održane u gradskoj knjižnici i našoj školi.
Jedno od predavanja je „The Solar System“ u okviru kojeg učenici trećih i četvrtih razreda uz korištenje iPad-a obrađuju temu Sunčevog sustava te osnovnih karakteristika planeta koje ga čine.
Predavanje je na engleskom jeziku održano 6.4.2016. u četvrtim razredima.
Obrada lektire Pismo iz Zelengrada u 2. a razredu, 5.4.2016.
Snapshot USA za učenike šestih razreda, 31.3.2016.
Učenici su saznali brojne zanimljivosti iz američke povijesti te svakodnevnog života SAD-a s posebnim naglaskom na američke simbole, poznate osobe, gradove i događaje koji su poznati i prepoznatljivi diljem svijeta.
Predstavljanje Zavičajne zbirke učenicima 7.b razreda, 17.3.2016.
Radionica „Reljef“ za učenike 5.a razreda, 17.3.2016.
Učenici su kroz interaktivnu prezentaciju proučavali Planetu Zemlju i njezine slojeve, gledali kretanje litosfernih ploča, uzroke nastajanja potresa i vulkana. U kvizu su pokazali svoje znanje o reljefu u zadatcima prepoznavanja dolina, visoravni, planina, kotlina, brazdi itd. Predavanje je završilo zaključkom da se Zemlja svakodnevno oblikuje zbog unutrašnjih promjena - kretanja ploča, potresa i vulkana i zbog vanjskih promjena – utjecaja vode, leda, vjetra na reljef.
Obilježavanje Međunarodnog dana materinskog jezika, 11.3.2016.
Na predavanju su učenici naučili kada i kako se uči materinski jezik, koji su dominantni jezici svijeta, što je zajedničko jeziku i dinosaurima, iz kojih zemalja dolaze jezici koji su u ovom trenutku ugroženi te kako jezici izumiru.