preskoči na sadržaj

Osnovna škola Nikole Andrića

Login
 
 
 
 
 
Anketa
Ova školska godina bit će izazovna, najradije bi da se nastava odvija:




Raspored zvonjenja 

RASPORED ZVONJENJA
Sat Vrijeme
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave
3. 9:50 - 10:35
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave
4. 10:50 - 11:35
5. 11:40 - 12:25
6. 12:30 - 13:15
7. 13:20 - 14:05
8. 14:10 - 14:55
Tražilica

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave - pekarski proizvodi
Autor: Milenko Šljukić, 19. 12. 2019.


REPUBLIKA HRVATSKA

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA

OSNOVNA ŠKOLA NIKOLE ANDRIĆA

VOĆARSKA 1, VUKOVAR                  

Tel.: 032/416-824

e-mail: ured@os-nandrica-vu.skole.hr

Šifra škole: 16 096  004

Matični broj: 1417215

OIB: 81664524245

KLASA: 406-09/19-01/31

URBROJ: 2188/02-83-19-02

U Vukovaru, 19.12.2019.                      

               

POZIV NA DOSTAVU PONUDE

 

Poštovani,

            Naručitelj OŠ Nikole Andrića, Voćarska 1, 32000 Vukovar, pokrenula je postupak (jednostavne) nabave opskrbe pekarskim proizvodima, te Vam upućujemo ovaj Poziv na dostavu ponude.

Sukladno čl.12. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16) za godišnju procjenu vrijednosti nabave iz Plana nabave manju od 200.000,00 bez PDV-a ( tzv. Jednostavnu nabavu) naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.

1. OPIS PREDMETA NABAVE

Predmet nabave: Opskrba pekarskim proizvodima

  1. OŠ Nikole Andrića, Voćarska 1, 32000 Vukovar

Procjenjena vrijednost nabave (bez PDV-a): 80.500,00 kn

2. UVJETI NABAVE

Vaša ponuda treba ispunjavati sljedeće uvjete:

  • Način izvršenja: ugovor
  • Rok trajanja ugovora: jedna  godina
  • Rok za dostavu ponude: 8 dana od primitka Poziva za dostavu ponude
  • Rok valjanosti ponude: 15 dana ( broj dana od dana otvaranja ponude)
  • Mjesto izvršenja: OŠ Nikole Andrića, Voćarska 1 (trenutna lokacija Augusta Šenoe 19, Vukovar), 32000 Vukovar
  • Rok, načini i uvjeti plaćanja: 15 dana od dana primitka računa,
  • Kriterij odabira ponude: cijena, kvaliteta
  • Obavezan HACCP sustav: Ponuditelj obvezno mora dokazati da ima uveden sustav HACCP, u skladu s Pravilnikom o pravilima uspostave sustava i postupaka temeljenih na načelima HACCP sustava (NN 68/15), prema Zakonu o hrani (NN 81/13, 14/14 i 30/15) i Zakonu o higijeni hrane i mikrobiološkim kriterijima za hranu (NN 81/13).
  • Predmet nabave nabavljat će se sukcesivno tijekom trajanja ugovora, prema potrebama naručitelja, pojedinačnim narudžbama.
  • Količine navedene u troškovniku su okvirne i ovisit će o stvarnim potrebama naručitelja.
  • Naručitelj nije obvezan naručiti cjelokupnu okvirnu količinu navedenu u troškovniku.

3. SASTAVNI DJELOVI PONUDE

Ponuda treba sadržavat:

  • ponuda
  • troškovnik

4. NAČIN DOSTAVE PONUDE

Ponude molimo dostaviti:

  • poštom na adresu: OŠ Nikole Andrića, Voćarska 1, 32000 Vukovar

 

                                                                                               Ravnateljica škole:

                                                                                              Josipa Kotromanović Sauka



Priloženi dokumenti:
ponudbeni_list.docx (15.61 KB)
troskovnik.docx (15.73 KB)
Odluka_o_imenovanju_povjerenstva.doc (133.50 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju