Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. i 2. razreda naše škole su 26. listopada 2022. posjetili Sportske objekte Vukovar gdje su, zahvaljujući Gimnastičkom klubu Vukovar, odradili sat terenske nastave Tjelesne i zdravstvene kulture.
Gimnastički klub Vukovar nositelj je projekta pod nazivom „Gimnastika za sve“ , koji je sufinanciran od strane Ministarstva turizama i sporta RH, ukupna vrijednost projekta je 150.000,00 kn, a provodi se do 31. prosinca 2022.
Program „Gimnastika za sve“ rezultat je domaćeg i inozemnog iskustva te prikupljanja najboljih praksi. Temelji se na specifičnom inovativnom pristupu kontinuiranog praćenja razvoja sportskih znanja i vještina, ali i razvoja socijalizacije i integracije djece i mladih. Program se ne temelji samo na sportu, već u njemu sudjeluju trenerica razvoja osobnih vještina, nutricionist te volonteri koji zajedno provode edukativne aktivnosti za djecu i mlade te ostvaruju izuzetne rezultate. Program ujedno predstavlja i novu inicijativu u kojoj rezultat nije primarni cilj. Također je bitno napomenuti da se kroz program vodi briga i o "talentima" s kojima se provode i dodatni individualni treninzi kako bi im se omogućio sportski rast i razvoj njegovog talenta.
U sklopu projekta „Gimnastika za sve“ GK Vukovar organizirao je sat terenske nastave tjelesno-zdravstvene kulture u svojim prostorima, a povratna informacija učenika 1. i 2. razreda koji su sudjelovali je jako pozitivna. Nadamo se da će zahvaljujući ovoj, ali i sličnim sportskim aktivnostima, učenici prepoznati važnost bavljenja sportom u svakodnevnom životu.