preskoči na sadržaj

Osnovna škola Nikole Andrića

Login
 
 
 
 
 
Anketa
Ova školska godina bit će izazovna, najradije bi da se nastava odvija:




Raspored zvonjenja 

RASPORED ZVONJENJA
Sat Vrijeme
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave
3. 9:50 - 10:35
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave
4. 10:50 - 11:35
5. 11:40 - 12:25
6. 12:30 - 13:15
7. 13:20 - 14:05
8. 14:10 - 14:55
Tražilica

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Učenici stvaraju
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dan ružičastih majica
Autor: Milenko Šljukić, 4. 3. 2020.

Povodom obilježavanja Dana ružičastih majica, 26. veljače 2020. učenici šestih razreda literarno su podržali akciju protiv nasilja u školi.

U nastavku ročitajte neke od radova!


                      

Kako ja mogu spriječiti vršnjačko nasilje u svojoj školi

 

Vršnjačko nasilje može biti fizičko i verbalno. U školi se uglavnom odvija verbalno nasilje.

Ukoliko bih čuo da netko nekoga vrijeđa, odmah bih prijavio nastavnicima ili potražio pomoć od nekog drugog djelatnika škole kako to nasilje ne bi možda preraslo i u fizičko nasilje. Nikada ne treba biti nasilan jer time omalovažavamo svoga vršnjaka i ne uvažavamo njegovo mišljenje . 

Ljepše je kada smo svi složni jer se tako stvaraju prava prijateljstva. 

 

Andrej Kovačević, 6. b 

 

 

 

    Kako ja mogu spriječiti vršnjačko nasilje u svojoj školi

 

Po mome mišljenju bi trebalo što prije spriječiti vršnjačko nasilje. Vršnjačko se nasilje najčešće događa u školskom WC-u ili na igralištu.

Lijep razgovor za razliku od tuče i svađe može riješiti sve. Kada vidimo neku vršnjačku tuču ili svađu što prije moramo reagirati i najbližoj punoljetnoj osobi reći za to. Ako se u blizini ne nalazi niti jedna punoljetna osoba trebali bismo prići takvim vršnjacima i reći im da to nije lijepo od njih te da bi se trebali ispričati jedan drugome. Ne bi se trebali svađati i tući jer time nećemo ništa postići. Ako mislimo da smo mi nešto pogrešno rekli trebali bismo se ispričati. Ukoliko mislimo da je neko drugi pogriješio trebali bismo mu to i reći te naglasiti da to nije bilo lijepo od njega.

Mislim da je najbolja poslovica za vršnjačko nasilje: „Bolje spriječiti nego liječiti.“

 

Mia Manojlović, 6.b

 

 

Kako zaustaviti nasilje u školi?

 

Nasilje je jedna gruba riječ koja ima loše značenje. Ali, ima pitanje koje možda neke jako muči. Kako zaustaviti nasilje u školi? Nasilje se uopće ne bi trebalo započeti. Kako? Odgovor je vrlo jasan. Svi smo mi različiti i nikoga ne treba zadirkivati zato što je drugačiji. Svi smo mi posebni na neki način, i to treba poštivati. Nasilje u školi će se dogoditi vrlo rijetko jer je u školi puno nastavnika, pedagoginja, psihologinja i drugih odraslih osoba koje će pomoći. U školu dolazimo nešto novo naučiti i stvoriti nova prijateljstva, stoga nema potrebe da se započinje nasilje. Ukoliko se i dogodi, obavezno se treba obavijestiti odraslu osobu. Nasilje ne treba tajiti! Na dan ružičastih majica ćemo to i dokazati.

STOP VRŠNJAČKOM NASILJU!

 

Ana Dubravčić 6.a

 

NASILJE

 

Nasilje, riječ od šest slova. Tako mala, a opet tako velika. Nasilje nije ništa dobro te s tim ostavljate loš dojam prema drugima. Najčešća mjesta nasilja su park, ulica, škola, kuća i još mnogo njih. Iako je najčešće škola. U školi ima raznih oblika nasilja. Najčešće se djeca tuku ili rugaju nekome. To nije dobro! Nasilje je također dio lošeg odgoja. Roditelji trebaju porazgovarati s djecom o tome što trebaju učiniti u takvim situacijama. Ponekad nasilja ima i u kućama. Roditelji također mogu vršiti nasilje nad djecom ili biti nasilni među sobom. Ali to je neka druga tužna priča. No što ako djeca ne žele da ih druga djeca gnjave? Što u takvim situacijama treba učiniti? Možete ga ignorirati i nastaviti svojim putem, a možete mu se i neočekivano suprotstaviti. Uglavnom su nasilnici osobe koje su nesigurne, koje ne vjeruju u sebe. Pa na taj način žele privući pažnju na sebe, umjesto da odaberu pravi put na vrijeme, jer odlaze u krivom smjeru. Možda kada bi nasilnici nama dobrima pružili šansu, kada bi počeli vjerovati sebi i nama. Možda bi shvatili da je svijet ljepši bez nasilja i da svi možemo zajedno u miru živjeti. Možda, možda, možda... Puno je ako, ali ja vjerujem da je moguće. Jednostavno vjerujem da je svijet moguć i bez nasilja.

 

Sara Šimić, 6.a

 

Kako ja mogu spriječiti vršnjačko nasilje u svojoj školi

 

Na hodniku sam čula dva dječaka kako su se dogovarali da će se potući. Dogovorili su se za tuču s dječakom iz susjednog razrednog odjeljenja. Otišla sam do nastavnice i sve joj ispričala. U njihovo dogovoreno vrijeme nastavnica i psihologinja su došle na dogovoreno mjesto i to spriječile. Nakon nekoliko tjedana sam u razredu čula dječaka kako vrijeđa jednu djevojčicu. Rekla sam mu da to nije lijepo i on to više nije radio.

 

   Tako sam ja uspjela spriječiti verbalno i fizičko vršnjačko nasilje u mojoj školi.

 

                                                                                  Anja Rehorovac, 6. b

 

Kako spriječiti vršnjačko nasilje u mojoj školi?

 

   Nasilje u školama postaje veliki problem jer ga je sve više, a kako ga spriječiti?

   Razmišljajući o toj temi shvatila sam da ga neće biti lako spriječiti. Ali ako se svi potrudimo možemo doprinijeti da ga bude manje. Iako djeca u školi znaju o problemu nasilja i znaju da sve treba prijaviti, većina ne reagira je se boje da sami ne postanu žrtve nasilja. Jako puno vremena provodimo na internetu gdje možemo vidjeti verbalno nasilje. Djeca koja su žrtve nasilja na internetu ili u školi ne žele pričati o tome. Kada imamo neki problem uvijek se trebamo nekome obratiti prijateljici, mami, nastavnicima… Ne trebamo to držati u sebi.

   Kad naiđeš na bilo kakvo nasilje spriječi ga, nemoj sjediti prekriženih ruku!

 

Srđana Sudžuković 6b

 

 

Vršnjačko nasilje

 

Nažalost, vršnjačko nasilje je postalo česta pojava u društvu. Vršnjačko nasilje nije samo fizički napad na slabijeg, već tu pripada i izrugivanja, guranje i ignoriranje.

 

Vršnjačko nasilje se događa u različitoj životnoj dobi, ali je najčešće od 4.do 8. razreda osnovne škole. Za takvo ponašanje nema opravdanja i svatko može biti žrtva nasilja. Pitanje je što se može učiniti da bi se spriječilo vršnjačko nasilje.

Smatram da najvažniju ulogu u sprječavanju vršnjačkog nasilja imaju roditelji. Oni trebaju djecu odgajati u domu punom ljubavi, jer dijete najviše uči iz onoga što vidi.

Vjerujem da bi mnoga djeca koja su svjedoci nasilja prijavila nasilnika, ali se boje da ne budu osuđena od strane svojih vršnjaka i da oni ne postanu žrtve.

Također bih uveo više sportskih aktivnosti i teretanu u škole u kojoj bi mogli ostajati nakon škole, gdje bi mogli usmjeriti tu energiju u nešto pozitivno. Mislim da bi se moralo obratiti veliku pozornost na sadržaje na svim medijima jer je puno neprimjerenog sadržaja koji prikazuje nasilje i nedolično ponašanje. Svi moramo poduzeti korake kako bismo smanjili vršnjačko nasilje jer ono može imati negativne posljedice na odrastanje djeteta koje je žrtva nasilja.

 

Aljoša Avramović, 6.b

 

 

Kako ja mogu spriječiti nasilje u mojoj školi

 

Danas je nasilje u školama jedan od najvećih problema i zato se stalno trebamo truditi kako bismo ga spriječili.

Postoje dva načina nasilja: fizičko nasilje i verbalno nasilje. Verbalno nasilje najčešće pronalazimo na internetu. Najčešći primjer toga je kada djeca ismijavaju jedni druge putem društvenih mreža. Djeca koja prolaze kroz bilo koji način nasilja se najčešće zatvaraju u sebe i ne žele pričati ni sa kime niti se ikome povjeriti. Nažalost postale su najbitnije original patike i skupi telefoni, a roditelji ne mogu to priuštiti svojoj djeci pa djeca koja to nemaju ispoljavaju svoj bijes kroz nasilje. Igrališta bi trebala služiti za igru i zabavu, a ne za tuču ili bilo koje nasilje. Bilo koje dijete koje vidi ili prisustvuje bilo kakvom nasilju treba to prijaviti roditeljima ili nastavnicima da pomogne tom djetetu.

Nasilje treba na vrijeme spriječiti, a ne sjediti i ništa ne činiti.

 

Sara Paunović, 6.b

 

 

 

                                                                                                                                                  

 

 

 

 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju