Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Osnovna škola Nikole Andrića, Vukovar je ustanova za osnovnu obaveznu razinu odgoja i obrazovanja, a glavna funkcija joj je osigurati svim svojim polaznicima stjecanje dovoljno širokog općeg obrazovanja i odgoja, odnosno poučavanje učenika znanjima koja će im trebati za obnašanje različitih uloga u odrasloj dobi, sve to naravno uz poučavanje društveno prihvatljivim vrijednostima.
Članak 28. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi određuje da škola radi na temelju školskog kurikuluma i godišnjeg plana i programa rada, stoga je kurikulum OŠ Nikole Andrića temeljni školski dokument u kojem definiramo način na koji ćemo ostvariti Nacionalne standarde i odgovoriti na zahtjeve budućega Nacionalnog kurikuluma. To je dokument kojim se predviđa rad, način djelovanja i evaluacija učinaka sveukupnog školskog života na učenike i nastavnike.
Pri izradi kurikuluma vodili smo računa o obrazovnim, ali i odgojnim potrebama učenika, njihovih roditelja te potrebama lokalne zajednice u kojoj naša škola djeluje, naravno uz uvažavanje kadrovskih i materijalnih uvjeta kojima ona raspolaže.
Polazište su nam bili rezultati dobiveni vanjskim vrednovanjem postignuća učenika i samovrjednovanja rada škole, a naglasak je stavljen na specifičnosti škole i sredine u kojoj ona djeluje. Na osnovu toga u svom školskom razvojnom planu kao prioritetna područja unapređivanja utvrdili smo : poboljšati kvalitetu učenja i poučavanja ( kvaliteta znanja i vještina iz svih predmeta), unaprijediti odnose učenika prema drugim učenicima i školi, odnose učitelja, roditelja i škole te kompletirati stručnu službu .
Kurikularni sadržaji izvode se kroz sve aktivnosti škole. Uz službeni program, kurikulum sadrži i one aktivnosti i sadržaje koje možemo smatrati neformalnim, a predstavljaju svojevrsni specifikum škole, sredine u kojoj se nalazimo te uključuje planove i programe izborne nastave, izvannastavnih aktivnosti, izvanučioničke nastave te planove i programe drugih odgojno-obrazovnih aktivnosti i projekte.